Univaikeus on vielä hieman päällä. En ole kuitenkaan ottanut mitään lääkettä siihen, enkä oikein nyt viitsi lähteä lääkäriin siitä juttelemaan. En ehkä edes saisi mitään reseptiä, kyllä tää varmaan lähtee tästä ajan kanssa pois. Jos tulee ongelmaa, niin voinhan mä siltä kaverilta kysyä, että saisinkos muutaman lääkkeen.

Maanantai alkoi ihan hyvin, vaikkakin olo oli flunssainen, soitinkin sitten töihin, että en tule tänään töihin. Mulle sanottiin sitten, että ole rauhassa nyt kolme päivää poissa, jos sen jälkeenkin on kipeä olo, ni meet sillo lääkärille, muuten saan olla nyt vapaasti siis keskiviikkoon asti, eli menen varmaan sitten torstaina taas töihin. Tietty voisi mennä lääkäriin ja puhua samalla univaikeuksista, mutta äh, ehken kuitenkaan. Tosi ihana vaan chillailla ja peikkoilla omassa himassa ja ryömiä omaan pesään ja haaveilla koko pitkä päivä, ja kuunnella musiikkia. Eilen tein kasviskeittoa pitkästä aikaa, tosin en hirveästi kasviskeitosta edes tykkää. Siihen tuli kesäkurpitsaa, josta en todellakaan pidä, siis ainakaan raakana, ei se kyllä kovin paljon millekkään maistu. Mutta tulipa nyt tehtyä. Hyvää flunssaruokaakin tuo. Mutta toisaalta tekis ihan sikana mieli lähteä johonkin raflaan syömään. Vaikka Chicosiin. Viikonloppuna varmaan vois taas lähteä baareilemaan. En oo vähään aikaan ollut silleen kunnolla kunnolla baarissa, mitä nyt välillä tullut pistäydyttyä.

Ensi maanantaina sitten olisi eka joulukuun päivä, ja palkkakin tulisi silloin. Hei tietääkö kukaan, koska nuo veronpalautukset onkaan maksussa? Sieltäkin tulisi sitten rahaa. Ei tässä mitenkään huono rahatilanne ole. Tilillä on kokoajan rahaa, ei muuten ikinä ole ollut sellasta tilannetta, että oon käyttäny kaiken minkä oon saanu. Monesti jollakin kaverilla on tili nollassa. Vaikka oon tällainen taiteilijaolento niin ihmettelen sitä kyllä, ehkä mä oon sit sellanen spontaanin säästäväinen. :DD

Hih, aika hauskaa kun just on kipeä, niin heti tulee isoimmat lumimyräkät, joten en oo joutunu niistä kärsimään. Kohta voisi käydä suihkussa, vai pitäsköhän nuhasena edes käydä suihkussa. Nooh, ainakin nassun pesen ja pistän päivävoiteet, kaupassa voisi käydä, ja muuta. Kuunnella vaan musaa koko päivä. Telkkarista ei oikein tuu mitään näin päivisin. Äh, on se tylsää.. ku joskus harmittaa, et jotku uusinnat tulee just päivällä, mut sillon ku vois katella, ni ei tuu mitää mielenkiintoista. Vois tulla kaikki salkkarit uusintana aamulla. Vitsi, tekisi mieli lähteä keskustaan, pitäs vaan pukea hyvin ettei vilustu enemmän. Nyt kun olisi aikaa hengailla sielä kunnolla. No ehkä mä lähdenkin, kun ei ole niin kylmä ilmakaan tuolla. Toisin olis, jos siellä ois tosi paljon pakkasta, nyt ei vissiin edes ole pakkasta. Jeah, täällä himassa mä vaan rokkailen tällä hetkellä. Vois mennä suoristaa hiukset, ja tehdä kunnon rock kampauksen. Harmi vaan jos lunta sataa ulkona, ni pakko laittaa pipo, ku en halua et kampaus menee perseellee ja sit tulee taas kiharammaks ku se kastuis.

Jeah, tällä hetkellä kuuntelen Kuolleita Intiaaneja. <3 "Kukaan ei voi elää ilman aivoja, paitsi hullut" Mä elän ilman aivoja. :>