Taas päivityksiä. Katselin tänään  telkkarista  salkkarit,  big brotherin ja sit kun tuli tuo jokeladokkari, missä haastateltiin Pekka Eric Auvisen vanhempia. Ei vitsi et oli liikuttava pätkä. Tuli ihan tippa linssiin. Sain vielä enemmän sen käsityksen ittelleni, etten ainakaan vanhempia rupeisi syyttämään. Ärsyttää semmoinen syyttely heti, että aletaan sitä koko perhettä vainoamaan. Ja saatana, pitääkö sitä syyllistä ettiä aina. Sekin vielä, että nettikeskusteluissa on sanottu, että tämä äiti olis tyrkyttänyt sille noita kirjoja. No mitäs sitte ! Ei se niitä sillä tavalla tyrkyttänyt  ja sanonut, että otappas poika tästä mallia. Ja nimenomaan kirjojen luku on hyvä harrastus.

Ja se, että jos ihminen erottuu joukosta, ni se on heti kiusaamisen syy kiusaajille. Itsekin olin suht erikoinen tapaus. 15-vuotiaana aloitin meikkaamisen, ja tukka pörrössä. Niin eiköhän mua alettu katsomaan kieroon, ja kun en silloin vielä stadissa asunut.

Aww, tekis muuten taas mieli kiljua. Keiteltiin sitä kaverin kanssa muutama viikko sitten. Hahah, sopivasti taas hypättiin alkoholiin. Se on rakkaus <3 Sitten ku siihe vielä pienet pössäytykset ni oijoi. :P Olenkohan mä hiukan alkoholisti, no een oo. Oon vaan taiteilija joka tarvii alkoholia. :D En ole mikään pelottava kännissä, koska olen rauhapoika. Piippua vaan. :p

Ihastelen tässä justiinsa Paavo Arhinmäen blogisivua. Siinä vasta viisas jätkä. www.punajuuri.net.
Oon onnellinen hänen puolestaan, että niinkin ison äänimäärän sai, kuin 4002. Viidenneksi suurin äänimäärä koko Helsingistä nyt.

Hmm.. mistäköhän vielä kirjoittaisin tänään. En tiedä, ei oikein kirjotuspuro lorise nyt. Ehkä siihen tarvittas se mietiskelevän taiteilijan alkoholipaukut.

Taidan tästä mennä rasvaamaan ihoani, ahh.. tuoksusta tulee ihan mieleen pinkki. Välillä muuten nään ihan ihme unia, silleen.. että unen tapahtumat ovat jossain ihme värimaailmassa. Olen nähnyt pinkki, lila,mustavalkoista,punaista ja keltaista unta. :D Olen kuin jossain valomaailmassa, missä valo on ihan vaan erivärinen. Kaikki mitä silmillä nään, ni on jonkun tietyn väristä siinä unessa. Ja kaikki on ihan samaa väriä. Olenkohan jotenki sairas.. heheh :P No mutta tää riitti tältä kertaa.