Hieman väsymys painaa päälle, senkin takia myös, että olin kipeä tuossa. Flunssa tuli uudestaan, ja silmätulehdus. En sitten jaksanut hirveästsi pyöriä netissäkään. Katselin telkkaria, ja nukuin. Ei sinänsä häirinnyt sairaanaolo, vaikka ei se nyt niin herkkua ole, kun nenä tukossa ja kaikkea. Eilen palasin töihin. Ei olisi millään jaksanut. No mutta onneksi kohta on jo viikonloppu, ja joulukin. Äh, tosin ihan viikonlopusta mun loma ei ala. Se alkaa ehkä maanantaina, tiistaista en tiedä vielä. Saattaapi olla siivouspäivä vaan, että silloin ei kovin mitään erikoista täällä. Varmasti pääsee ehkä aikaisemminkin pois joulunviettoon. On sellainen olo, että viikonloppuna lukitsen itseni neljän seinän sisään, menen lämpimään peiton alle ja juon kuumaa rommia. Sieltä tulee kivasti myös urheilua jota voisi katsoa. Ah, talviurheilu on niin ihanaa. No, silloin on kiva katsoa kun kärjessä on suomalaisia. Varsinkin yhdistetty on ollut tänä talvena tosi kiinnostavaa, kun maailmancuppia johtaa Anssi Koivuranta. Perjantaina nään ehkä yhden kaverin Tampereelta. Silloin olisi kiva käydä vaikka jossain baarissa pistäytymässä. Oon antanu nyt maksan vähän huilata. Saa nähdä minkälaiset nuo joulun ajat ovat. En pysty kyllä tammikuussa pitää mitään tipattomia, kun sillon sattuu olemaan mun synttärit.

Oho, vähän on mennyt nopeasti tämä aamu. Olen kyllä hommiakin paiskinut, mutta välillä tätä kirjoittanut. Aah, tänään olisi vissiin tarjolla glögiä. Pidän ehkä tänäänkin vaan sisähengailu päivän. Ihan mukava on viettää aikaa sisällä, ja nyt mulla olisi vielä katsomatta muutama leffa mitä oon ladannut/ostellut.

Harmi kun päivällä ei tule koskaan mitään hyviä ohjelmia, tai ainakaan silloin kun oot kipeä. Joskus kun katson töistä et mitä tänään tulisi, niin eiköhän siellä ole menossa joku kiintoisa ajankohtaisohjelman uusinta päivisin, mutta tätä ei tapahdu koskaan silloin, kun olisin himassa. Tosin tulee niitä chat-ohjelmia, ja musta ne on oikein mielenkiintoisia seurata. Varsinkin nyt joulun aikaan. Nyt kun olin kipeä, niin jostain syystä en jaksanut tuijottaa niitäkään.

Tähän on hyvä sitten lopettaa. Hauskaa joulunodotusta. !