Taas jäänyt vähän kirjoittelu. Tullut kipeiltyä pikkuisen, mut nyt taas jotenkin kunnossa. Kiva kun luette tätä. hehheh. Pitää sitten jatkaa tätä kirjoittelua. Olin jo vähällä lopettamassa.

Jees, Pääsiäinenkin jo meni. Kävin vanhemmilla, syötiin lammasta. Olin ihan mukavaa. Tosin nyt viime aikoina on ruvennut mietityttämään. Olenkohan mä ajautumassa johonkin syömishäiriöön. Hah, en oo kyllä hirveästi kuullut pojista jolla olis syömishäiriö. Mutta musta tuntuu vaan, että en syö tarpeeksi. Ja liikun kuitenkin aika paljon.

Normaaliin päivään kuuluu lounas töissä, syön pelkästään jotain salaattia. Aamulla en oikein koskaan saa syötyä. Töissä kyllä heti tulee juotua teetä, ja sellasta. Vettä juon aika paljon päivän aikana. Pari litraa kuluu jo töissä.

Kun pääsen himaan, ni välillä en edes syö mitään, vaan rupean heti jotain puuhailemaan, ja tavallaan niinkuin unohdan syödä.  Jostain syystä annan sitten viikonloppuna itselleni luvan mässyttää oikein kunnolla.  Nojaa, ei tää kyllä kovin terveelliseltä kuulosta. Pitäsköhän tässä huolestua. No ei mulla kyllä mitkään luut näy, enkä muutenkaan ihan anorektiselta näytä.

Tosin oon nyt vähän kiinnostunu vetää kolmen päivän mehupaaston, ja sitä varten olen ehkä tietämättäni alottanut vähän tollasen kasvispitoisemman mutta kalorimäärältään vähemmän ruokavalion. Tuo mehupaasto kuulostais kyllä jännältä. Keho puhdistuisi ja kaikki kuona-aineet häviäis. Hah, eli toisin sanoen, voisin paastota , ja siten puhdistaa kehon, että voisin juoda alkoholia entisestään enemmän. :DDD hahah, nojee.

Tänään ostin sellaista biotta mehua. Rypälejuomaa. Pitääpä aamulla kokeilla. Mutta nyt pois koneelta. Moroooo